تعمیر پمپ هیدرولیک

تعمیر پمپ هیدرولیک

تعمیر پمپ هیدرولیک

همیشه پس از مدتی مشتریان با شرکت هیدرونرما تماس گرفته و از افت تدریجی یا ناگهانی در فشار که باعث کاهش قدرت یا سرعت سیلندر می شود ناراضی اند. علل اصلی خرابی پمپ هیدرولیک فشار هایی غیر استاندارد که دارندگان پمپ هیدرولیک بدون در نظر گرفتن قدرت پمپ به ان وارد می کنند. اما جدای از این موارد هر محصولی هم عمری مفید خاص خود را نیز دارد. حال اینکه اگر با شش مورد زیر روبه رو شدید تعمیر پمپ هیدرولیک خود پی ببرید که این دو مورد عبارتند از:

  • افت تدریجی یا ناگهانی در فشار که باعث کاهش قدرت یا سرعت سیلندر می شود.
  • سیلندر زیر بار متوقف شده و اصلا حرکت نکند که اغلب کاهش قدرت با افزایش صدای پمپ همراه است.
  • کمبود دبی ، سرو صدا و ارتعاش و زوزه پمپ
  • حرارت بیش از حد
  • حرکات غلط عمل کننده
  • استهلاک سریع قطعات

مخاطبین گرامی در صورتی که به دنبال تعمیر پمپ هیدرولیک مناسب با صنعت خود هستید می توانید با شماره ی زیر تماس حاصل نموده و از قیمت های انواع تعمیرات صنعتی اطلاع یابید.

همراه: 09141450310

اجزا اصلی در عیب یابی سیستم هیدرولیک کدامند؟

اجزا اصلی در عیب یابی سیستم هیدرولیک شامل پمپ، شیر فشار شکن، شیر کنترل جهت یا سیلندر میباشد.

تعمیرات پمپ هیدرولیک در هیدرونرما

شرکت هیدرونرما با در اختیار داشتن متخصصین دانشگاهی و همچنین تجربه پرسنل مجرب خود موفق به طراحی و ساخت دستگاه تست پیشرفته تعمیر انواع پمپ های هیدرولیکی شده است. همچنین کارگاه مجهز،به انواع لوازم اصلی است که توسط بخش بازرگانی شرکت هیدرونرما از نمایندگی‌های اصلی برندها تهیه و وارد شده و در اختیار مهندسین شرکت جهت تعویض و تعمیر قرار داد شده است.

مشتریان عزیز پس از ارسال پمپ هیدرولیک معیوب به هیدرونرما در گام اول در کارگاه شرکت باز شده و بعد از بررسی دقیق و کارشناسی موارد خرابی پمپ هیدرولیک یا هیدروموتور اعلام و نظریه کارشناسی بابت مقرون به صرفه بودن تعمیر مجدد یا لزوم استفاده از پمپ هیدرولیک و یا هیدروموتور جایگزین به شرکت مربوطه اعلام می‌شود.

جهت مشاوره تعمیر یا خرید پمپ میتوانید با کارشناسان هیدروباقرزاده در ارتباط باشید.