تعمیر جک یکی از آن دسته امور تخصصی است که جزئیات متعددی دارد. این موضوع کاملاً در ارتباط با پیچیدگی و عملکرد این وسیله است. جک‌ها سیستمی خاص و بسیار دقیق برای تاب‌آوری وزن دارند و همین باعث شده که بیش از حد تصور پیچیده باشند. هرچند عملکرد جک در ظاهر چندان پیچیده نیست اما هیچکس به قدر فردی که اقدام به تعمیر جک می‌کند از پیچیدگی آن آگاه نیست. البته اگر تعمیرکار ماهر و باتجربه‌ای باشد. متأسفانه آنچنان که در سال‌های اخیر مشاهده شده است، انبوهی از افراد ناآگاه و فاقد دانش کافی به این عرصه وارد شده و از عدم آگاهی برخی مشتریان سودجویی می‌کنند. اگر نمی‌خواهید در دام این افراد سودجو قرار بگیرید، پیشنهاد می‌کنیم خدمات تعمیر جک را با این مجموعه تجربه کنید. اما چرا این مجموعه؟

                              تعمیر جک

                              جک های مربوطه که در عکس مشاهده می‌کنیم

مهارت و تجربه کافی در تعمیر جک

تمام کارکنان این مجموعه ضمن بهره‌مندی از دانش و شناخت کافی، با تجربه‌ای بالا در تعمیر جک آماده کمک‌رسانی به مشتریان هستند. با این وجود دیگر نیازی به نگرانی در مورد خرابی‌های آتی یا تشدید صدمات جک نیست! همکاران ما در مواجهه با قطعات و جک‌های ادوات متعددی تجربه کافی دارند؛ به عنوان مثال لودر تیراژه (ZL50)، بیل (XCMJ) یا بیل لیپر (992).

                                   تعمیر جک

                                                 آبکاری شافت‌ها

سرعت در کنار دقت عمل

کارکنان این مجموعه در عین اینکه نهایت کیفیت و دقت عمل را برای ایجاد بهترین نتیجه به کار می‌بندند، سرعت عمل قابل قبولی نیز دارند. هرچند حجم سفارشات و پروژه‌ها در این مجموعه بالاست اما لازم نیست در مورد زمان تحویل دستگاه و قطعه خود نگران باشید.
انجام تعمیر جک به صورت کامل
برخلاف بسیاری از مجموعه‌های دیگر، در اینجا تمام متخصصان و افراد فنی لازم برای تعمیر جک حضور دارند. این یعنی از تعویض سیلندر جک گرفته تا آبکاری شافت‌ها، تعویض آن‌ها یا تراش لوازم مربوطه در خود این مجموعه انجام می‌شود. هماهنگی بین تمام مراحل و بررسی همه‌جانبه جک‌ها قطعاً کیفیت نهایی را به حداکثر ممکن می‌رساند.

اگر به تراش پکینگ آلمانی نیاز دارید؛ بهترین انتخاب اینجاست!