اگر به تراش پکینگ جهت جرثقیل 20 تن تادانو نیاز دارید، این همان چیزی است که باید حتماً مطالعه کنید. واقعیت این است که بسیاری افراد شاید در مورد تراش و تعمیر قطعات چنین جکی مدعی باشند اما در عمل انجام این کار به هیچ عنوان ساده نیست! ما در این مجموعه با وجود سال‌ها تجربه در تراش پکینگ جرثقیل است که مدعی انجام سریع و با کیفیت چنین پروژه‌ای هستیم. البته موفقیت ما در انجام این پروژه‌ها نه فقط یک ادعا بلکه بازتابی روشن از عملکرد ماست. در ادامه بیشتر با چند و چون ارائه خدمات در این مجموعه آشنا می‌شوید.

    

                                              پکینگ آلمانی عقاب‌نشان

استفاده از بهترین متریال برای تراش پکینگ جرثقیل

ما در این مجموعه نه‌تنها به لحاظ تجربه و تخصص، بلکه به لحاظ متریال مورد استفاده نیز کیفیت را به طور کامل تضمین می‌کنیم. استفاده از متریال مرغوب آلمانی و اتکای به بهترین قطعات و ادوات همان چیزی است که باعث شده مشتریان همواره از نتیجه تراش پکینگ جرثقیل خود راضی باشند. پس اگر می‌خواهید رضایت کاملی از نتیجه تعمیرات داشته باشید ما با تضمین خود، خیال شما را از این بابت آسوده می‌کنیم.

                    

                                                  مراحل تراش پکینگ

انجام کلیه عملیات‌ها و راهکارها به صورت کامل

تراش پکینگ جرثقیل و تمام عملیات مربوط به ترمیم اجزای این قطعه در مجموعه ما به صورت کامل و از صفر تا صد انجام می‌شود. این یعنی نیازی نیست برای بخش‌های مختلف پروژه خود به دنبال متخصصان و مجموعه‌های گوناگونی باشید. از مشکلات مربوط به روغن‌ریزی گرفته تا افت فشار پیستون به هر علت دیگری، ما برای رفع تمام نواقص کنارتان هستیم.

                    تراش پکینگ جرثقیل

                                                   مراحل تراش پکینگ

قیمت منطقی و رقابتی برای تراش پکینگ جرثقیل

با تمام این اوصاف و عملکرد ایده‌آلی که در تراش پکینگ جرثقیل داریم، حاضر به تحمیل هزینه اضافی به مشتریان نیستیم. زیرا اعتقاد داریم که بالا بودن کیفیت خدمات نباید به عاملی برای افزایش غیر منطقی قیمت‌ها تبدیل شود. این یعنی مشتریان این مجموعه در کنار کیفیت و عملکرد خوب، همیشه از منطقی‌ترین قیمت‌ها نیز بهره‌مند می‌شوند.

                 

                  مرحله آخر تراش پکینگ گلویی و پیستون در عملیات تراش پکینگ جرثقیل